NEW IN

nu har jag precis duschat, är helt slut och mina armar skakar, haha.

igår så var jag, mami och elin och shoppade. bestämde mig för att jag skulle köpa en väska, och det blev det! bild på den kommer nog imorn. när mamma kom in på h&m så gick hon direkt fram till ett par jackor och sa att dom här måste vi ha! så jag köpte en beige och mamma en militärgrön typ. vi har nästan samma storlek så vi kan byta med varandra! haha. dock så kan vi inte ha på oss dom samtidigt, skulle se lite konstigt ut tycker jag. köpte även en tröja och en ny mascara!


Kommentarer
Postat av: Sophiie

"vi har nästan samma storlek" 46?

2011-02-27 @ 22:51:27
Postat av: maja

men fortsätt mobba mig bara för att jag tog helt fel storlek, gör det! fast nu har jag faktiskt bytt till en 38 :)

2011-02-28 @ 13:19:39
URL: http://majalinnea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0