IT'S FRIDAY FRIDAYYYY

igår var det fredag och sista arbetsdagen för mig! har jobbat i en vecka, och det räcker! men jag trivdes verkligen där, dels för att emy också jobbade där och för att vi inte gjorde något direkt jobbigt :) haha.
när jag kom hem så sov jag ett tag, sen duschade jag och började fixa mig lite. sen kom min kusin och sminkade mina ögon och så bestämde vi va vi skulle ha på oss osv.
sen drog vi hem till en av min kusins kompisar sofia i eskilstuna. vi va där ett tag och sen drog vi till harrys! kan säga att jag var liite nervös eftersom det är 20 årsgräns där och jag är ju bara 17, men det gick bra!
vi dansade och dansade, och sen drog vi hem! It was fuuuun !
glömde dock kameran så de blev inga bilder :(

Kommentarer
Postat av: Storasyster

wooohoooo! mera utgång!

2011-07-03 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0