GODMORGON

jag skulle ju inte göra någonting igår kväll, men sen smsade tjejerna och frågade om jag ville va med dom, och det är klart jag ville de! så jag drog hem till elin där sofie anna och erica var, och vi satt mest och pratade och tittade lite på film. kom hem runt 1 och somnade någongång vid halv 3 typ.

jag vaknade för ett tag sen, runt halv 1. mormor, min bror och hans tjej kommer och käkar här vid två. jag som nyss åt frukost.. haha.

justja, såg på facebook vilka som fyllde år idag. då såg jag att två emma fredriksson fyller år. trodde de bara var en som hade typ två facebook(ar?) först, men sen så klickade jag på båda, och de är två olika. tyckte de va skit coolt, haha. liksom heta samma sak, fylla år på samma dag och så bor dom inte alls långt ifrån varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0