HÅRINPACKNING

något jag vet att många är dåliga på, är att använda hårinpackning. visste ni att man ska använda inpackning 1-2 gånger i veckan?

Inpackningar är bra till torr hårbotten och alltså även torrt hår. De rengör också fet hårbotten och fett hår. Inpackningar balanserar hårbottens fett och är bra till att ta bort salva, fet smuts och vax i håret.

Lika löser lika = Om man har en fet hårbotten och använder en fet inpackning, så blir hårbotten mycket bättre, och är inte alls lika fet längre. så om du har problem med fett hår, använd en fet inpackning i både hårbotten och resten av håret!

denna använder jag och jag kan verkligen rekomendera den! den gör håret silkeslent (i alla fall på mig) och luktar så gott! kostar ca 130 kr på kicks.

Kommentarer
Postat av: jannis

2011-03-03 @ 00:03:18
Postat av: jannis

då ska nog jag köpa de på fredag o prova om de funkar på mig också! :D

2011-03-03 @ 00:03:55
URL: http://eelingisela.devote.se
Postat av: s a n d r a

verkar bra :) ska testa den

2011-03-04 @ 01:04:13
URL: http://ssandraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0