RESULTATET

det var ju kortdag idag, så jag kom hem halv 1. ungefär vid två kom erica hem till mig, jag skulle ju som sagt slinga och klippa henne! vi tittade även på två filmer. eller ja, det var väl mest hon som tittade eftersom jag var så koncentrerad på mitt arbete, haha! här är lite bilder

FÖRE (tog före bilden från förra gången jag färgade henne, såg typ likadant ut nu)


UNDER TIDEN. hon tog några snygga egobilder på sig själv i mössan också, dock så tror jag inte att jag får lägga upp dom! haha


EFTER. när vi sköldje ur bekningen så såg det orange ut och vi blev jätte oroliga! men när det hade torkat så var det inte alls orange. blev skit snyggt! så här är resultatet på både klippningen och slingningen!


Kommentarer
Postat av: b

vart skit snyggt!

2011-05-25 @ 23:37:38
URL: http://bvarld.blogg.se/
Postat av: emy

jääääklar va snyggt det blev! :D

2011-05-26 @ 15:51:11
URL: http://emyelisabeth.devote.se
Postat av: Anonym

vilken slingfärg var det? verkar ju skitbra! :)

2011-05-30 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0