FREDAG DEN 13E

igår i skolan så klippte jag eve, det blev braa! hon hälsade hej till er förresten. jag gjorde ett inlägg igår men det kom inte upp, så hon får hälsa det nu istället! haha

sen så hade vi matte och då passade jag på att titta på bb. heheh, och så räknade jag två tal på tre timmar..

sen när jag kom hem så var jag tvungen att skynda mig, hann vara hemma i 20 min sen så gick jag och mötte upp elin och några av tjejerna i hennes klass. sen drog vi och hyrde film, och de va nån jävel som hade bestämt att vi skulle ha skräckfilms marathon så vi hyrde 3 stycken skräckfilmer.. sen gick vi hem till elin och satt och pratade och sen så käkade vi keeebab. och när vi hade ätit så började det.. vi började titta på a nightmare on elm street, sen tittade vi på the uninvited (men den filmen har jag redan sett så den var inte så läskig) och sen såg vi på I know who killed me, men jag tittade bara på början för sen drog jag hem! och den sista filmen söööög, i alla fall det som jag såg.

det var en mysig men läskig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0