TORSDAG

godmorgon hörni! hoppas att ni är lite mer pigga än mig för jag är så trött att jag håller på att dö. somnade alldeles för sent igår och idag efter skolan så ska jag vara på körskolan i tre timmar. jag lovar att jag kommer att somna! får väl hoppas att timmarna går hyffsat fort i alla fall.

igår hade vi eng nationella, uppsats delen. det gick helt okej,men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket eftersom man ändå inte kan sänka sig! fast det är ju bara kul om man höjer sig.

förresten så har jag fått hem en klänning och en bikini från nelly! jag älskar klänningen, ska ha den på min brors student. längtaaar! haha. bikinin var också sjukt snygg, dock så satt inte underdelen bra så den ska jag byta.
bilder på sakerna kommer nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0