BAL





dessa två ''uppsättningarna'' gjordes på min praktik igår! den första tog TRE timmar att göra, vi lockade och lockade och lockade. hon hade löshår så det blev bara mer att locka! den andra tog två timmar och hon hade också löshår. det var lockandet som tog så lång tid, för vi skulle ta jäätte lite hår varje gång.

jag tycker att den första blev finast! vi satt och pratatde om att hon skulle driva jätte mycket med den som hon skulle gå med. för det fanns regler som att ''killen får inte ta ner sitt glas förens tjejen gör det efter att de har skålat'', så hon skulle sitta och hålla i glaset hela tiden så att han inte fick ta ner sitt glas! haha

jag, elin och belinda tittade i alla fall på alla balmänniskor. och guud va fina endel var! dock så tog jag inga bilder, för när de hade ställt upp sig så var det så mycket folk där, så att vi inte kom fram! haha

när vi hade tittat på dom så drog vi till latifa och käkade kebab och sen drog jag och elin hem.

när jag kom hem så övningskörde jag för första gången, så jäävla kul! sen kom elin och då tvingade jag med henne till ok för att köpa godis, sen så satt vi och pratade och tittade lite på film. love you!

Kommentarer
Postat av: elin

love u 2 babe!

2011-05-23 @ 16:49:58
URL: http://eelingisela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0