EN DAG PÅ STAN MED FANNY

nu blire två inlägg på en väldigt kort tid, men när man har någonting att skriva om så får man ju passa på!

drog till tuna park imorse. ville till skopunkten eftersom det är ''köp tre och få en på köpet'', men jag hittade verkligen inga skor som jag tyckte va snygga. det sög ju! istället för skor så köpte jag en ögonfransböjare, en deo och en bh. haha.

efter ett tag så drog jag till stan och träffade fanny. helt sjukt vad jag har saknat henne, känns som att vi aldrig träffas längre! men vi har bestämt att vi ska ändra på det. men i alla fall, vi gick runt på stan och kikade lite i affärer. hittade inga kläder alls faktiskt, men köpte ett par skor och (döda mig inte nu mamma!) två nagellack. jag är fan störd, men nagellack är kärlek för mig! haha

dessa två blev det. den ena är från maybelline mny kollektion i färgen pinks pearl. det är ju deras mini serie så nagellacket kostade bara 30 kr! jag tycker dock inte att den var så liten (den var lika stor som h&ms nagellack typ), men det är ju bara ett plus! det andra nagellacket var från h&m och den hette bara red nail och kostar 40 kr om jag inte minns helt fel!

vi satte oss även på espresso house och fikade. jag tog en ischai och en kycklingmacka eftersom jag inte hade hunnit äta frukost. och oooj va mackan var mättade! åt halva sen fick jag jätte ont i magen :(

sen drog vi hem till fanny och tittade på bigbrother och talang. har haft en väldigt mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0